11-813  
我心情美美的駕著我的大灰走在新村小路上
突然“喀喇”一聲響
心裡一沉
以為是大灰的車外後視鏡和停在路邊車子的後視鏡相碰
下車之後才發現遇到了位冒失鬼
冒失鬼開車門前沒看路況就直接把門打開
結果狠狠地打在我的車身上
在這種情況下我的EQ特別好
因為我沒有當路霸的料
加上那是位50好幾的安娣
我沒事般輕鬆的問她:你車有冇事啊?
她理虧的說:我車整花少少,我睇你車都冇嘢啦!
我看看我的車 再看看她一副想逃避責任的樣子
我還是很冷靜的說:安娣,咁叫冇嘢啊?
安娣:少少咋,又唔系好大件事。
我:咁啊,你覺得要點做?
那位安娣死辯的說:少少咋,唔好介意啦!
咁叫少少嘢啊?????
不用一千 也要五百啦

11-814  
你的車門就真的是括花少少啦

11-815  
我先打電話給最靠近的老爸
喊他過來支援一下
因為這個安娣很“盲瑟”
我不想跟她耗下去
而且條街突然衝出一堆她的街坊為她撐腰
“不系你既錯,是佢自己飛很快先撞到你既門。”
安娣馬上說:系咯,我見系你自己飛好快。
我開始生氣了:安娣,如果你見到我飛緊黎,你仲會開門咩?
安娣:。。。。。(沒聲出)
那堆人繼續叫囂
“唔洗驚佢,系佢飛快,系佢撞到你既門先”
安娣見有人撐腰講話就大聲了:我開少少門咋,系你撞過黎。
我真的想揍人了:安娣,明明系你開門打到我架車,如果系我撞你門,請問你既門仲有的凈咩?
安娣:。。。。。(又沒聲出)
那堆很討厭的人越叫越大聲
“唔洗驚佢,一定系佢既錯。。。。”
就連我老爸也沒插嘴的餘地
而電話中的Ah Bear只吩咐我拍照 報警
我對安娣說:我解釋咗,你都仲系當聽唔到, 仲系認為我錯, 我已經唔想再講, 明明系你理虧, 反而還要惡人先告狀。公平起見,我哋報警咯!
安娣突然發爛:你咁​鐘意報警嘅話咪去報警咯!
我:唔系我鐘意報警,系你唔聽我講,又唔肯解決問題。
安娣大凶:系你自己飛快,系你錯。。。。。俾里吧啦。。。俾里吧啦。。。
見她越吼越大聲 越吼越激動
我不想理她了
拿起相機就拍照
那堆人見我拍照突然大驚
“佢影相啊~佢影相啊~”

11-816  
接著
全部急急腳散了
我突然覺得很好笑
怎麼?怕上FB頭條嗎?
哈哈哈哈

見人群散了
我再次和顏悅色的問安娣打算怎麼做
哪裡知道她繼續聲大夾惡的兇我:你咁​鐘意報警嘅話咪去報警咯!
氣死我。。。氣死我。。。我就去報給你看。。。。氣死我。。。氣​死我。。。

其實報警一點都不好玩
因為天空突然下起傾盆大雨
我和Ah Bear在警局外頭還被飛馳而過的車噴了一身水
落湯雞不說
警局裡頭的冷氣又鬼死醬冷
我坐在那裡等著
心裡委屈到了極點
我。想。殺。人。
當然
我沒有跑去把那冒失鬼給宰了
因為我沒必要弄髒了自己的手
她不值得

 


傍晚
我接到了電話
Ah Bear說對方的兒子要求和解
嗯 既然有人願意負責大灰​的醫藥費了
哪。。。就算啦!
挂了電話
氣也順多了!
沒事就好1955074199.jpg  




花絮:-
11-817  
在警局里
我見"沙展"的桌面上擺放了好幾輛車子
心裡想:這"沙展"真可愛,竟然還在office玩車仔
當 正式落口供時才知道
那是用來給我示範意外是如何發生的
哈哈哈哈01.gif



arrow
arrow
    全站熱搜

    lovbear 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()